Wednesday, April 18, 2012

Wazzub” o afacere de succes


                         „Wazzub o afacere de succes



WAZZUB este o companie înregistrată legal în statul Oregon din S.U.A. cu birourile în Las Vegas, statul Nevada , S.U.A.  și se vrea a fi un nou motor de căutare ,precum Google, Facebook, AOL şi Yahoo



                      Înainte de toate vreau să vă spun că înscrierea dumneavoastră este gratuită   și că;

·        „încercarea... moarte n-are”

·        dacă ni se promit.. și bani   _____zic să-i luăm

·        dacă nu avem nici o oblgație ___zic că ne putem retrage oricând

·        dacă ne-ar minți         _________zic că se autofalimenteză.

·        dacă s-au înscris trei milioane __zic că nu toți sunt proști ci   mai  degrabă  întreprinzători(momentul nu se mai repetă).

   


                CUM SE PROCEDEAZĂ SAU CUM DECURG LUCRURILE?



         Dacă ai calculator și internet acasă,poți câștiga un salariu,pe care ți-l faci cât de mare poți ,în funcție de cât ,de convingător poți să fi, ca să poți aduce noi membri în comunitatea Wazzub.Timpul pe care îl mai avem ,trebuie folosit la maxim(până la sfârșitul lunii martie2012).Vom fi plătiți în dolari de către firma „Wazzub”care, de fapt este un nou motor de căutare, precum Google și care va fi lansat pe 10 aprilie ,Wazzub are nevoie de 4-5milioane de membrii si până în prezent s-au înscris aproximativ 3 milioane.Deci,eu m-am înscris și am primit o pagină Wazzub pe care am găsit un link pe care trebuie să-l dau prietenilor sau persoanelor care vor să se
 

 
                                                                                         înscrie.Acest link este;
 
 
 
 

       

       Voi prim aproximativ 1$ pe lună, pentru fiecare membru,pe care reușesc să-l conving să se înscrie,dar primesc câte un dolar și pentru fiecare înscris ai înscrișilor mei și a următorilor,în lanț,până la al cincilea nivel după mine.



        Exemplu: dacă eu înscriu 3 persoane și toate acestea după mine fac la fel suma pe care o voi primi pe 15 mai pentru luna aprilie va fi de363 de dolari iar dacă eu înscriu 5 persoane și toate acestea fac la fel pană la al cincelea nivel după mine atunci voi primi suma de 3.905dolari pe fiecare lună, atât cât trăiesc,sau până ce „Wazzub” dă faliment.Se ajunge la sumele acestea, dacă toți dăm dovadă de seriozitate si dacă reușim să înscriem minim 3 persoane.


După ce te înscrii,urmarești primirea unui mesaj pe adresa de email,dai click pe el și după ce ești confirmat „Wazzub”îți dă o pagină,pe care ai linkul pe care ,tu,trebuie să-l dai prietenilor sau cui vrei ,să se înscrie.Deasemenea pe această pagină,este afișat -$FACTOR-care este salariul tău-și care este în funcție de câte persoane s-au înscris,datorită ție.Tot pe pagina ta este un calculator






 iar în josul paginii,sunt trecute nominal toate persoanele  care   s-au înscris ,la tine.

          PE 31 martie 2012, ORA 00 ÎNCETEAZĂ ORICE FEL DE ÎNSCRIERE,SE ELIMINĂ ÎNSCRIȘII NECONFIRMAȚI SI SE FACE BILANTUL ÎNSCRIȘILOR,URMÂND CA PE PAGINA DUMNEAVOASTRĂ „WAZZUB”,SĂ VĂ CEARĂ CÂTEVA DATE ,PE CARE SĂ LE COMPLETAȚI,FIIND NECESARE ,EFECTUĂRII, VIITOARELOR PLĂȚI CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ.

         BANII VIN DIN RECLAME,ca și în televiziune….,dacă ai telespectatori (cititori de reclame sau consumatori de reclame atunci ai și BANI de la RECLAME. WAZZUB-UL NE DĂ NOUĂ 50%DIN TOATE ÎNCASĂRILE SALE CU CONDITIA SĂ-L FOLOSIM PE„ EL” CA MOTOR DE CAUTARE ,

                                                              (așa l-am desenat eu) 

ÎN LOC DE CE FOLOSEAM NOI PÂNĂ ACUM „GOOGLE”SAU …„YAHOO„  DECI SALARIUL NI-L FACEM SINGURI, ÎN FUNCȚIE DE CÂTE PERSOANE SE ÎNSCRIU LA NOI SI LA ÎNSCRIȘII NOSTRII.
             

         Eu am totală încredere în această oportunitate,în ciuda tuturor opiniilor contrare de pe net,în ciuda faptului că Facebook nu-i mai agreează deși la început i-a agreat, deoarece se pare ca Wazzub va fi un rival puternic.Eu am studiat această afacere și mi-se pare logic să fiu „publicul” celui care mă plătește si  am și argumente pe care le-am prezentat în filmele mele postate pe youtube.Si cei ce se îndoiesc,ar trebui să se înscrie,deoarece nu îi costă nimic si nu au ce să piardă,.. dar… vor fi,….. și foarte fericiți ,atunci când vor primii, fie și cea mai mică sumă plătibilă lunar, care este de aproximativ3$ în funcție de încasările de pe „publicitate ”și a altor servicii spciale(unele,în curs de brevetare)oferite de Wazzub.




           „Wazzub” o afacere de succes.wmv

                        http://youtu.be/PY-jUEGVV8k



                   Wazzub”înscriere si argumente

video




video




                          Vă consiliez pentru „Wazzub


video



 „WAZZUB

copy

wafaa.diwan

No comments:

Post a Comment